Web

Komolyan el kéne tiltani engem az internettől. Mert túlzottan ismerem és túlzottan kihasználom a lehetőségeit. És egy idióta vagyok. Lehet, hogy a legegyszerűbb az lenne, hogyha az emberiségtől tiltanának el. Karanténba zárva Funkcival és Sobottával... jól hangzik.
/Kis etimológia: a karantén szó a pestisjárvány idején keletkezett Velencében, mert a városba érkező hajóknak 40 napig kellett a partok mellett várakozni, és ha ennek leteltével volt még élő ember a fedélzeten, akkor ki is köthetett./

Szóval felsorolni sem tudnám, hogy hány hülye ötletem volt már, amit az internet segítségével valósítottam meg. De most önmagam szórakoztatására csak összeszedek párat:
1. Nyolc vagy kilenc évesen rendeltem magamnak egy bélyegzőt, amire az volt ráírva, hogy SzuperTami, Tami cég, KTZ KFT. Hogy miért? Erre máig sem tudok magyarázatot adni, egyszerűen megtetszett.
2. Elkezdtem msn-zni - szintén olyan kilenc évesen - egy akkor 25 éves vidéki csávóval, azért hogy küldje el nekem a Sims 1-et. Valamennyit fizetnem is kellett volna. Csórikám feladta postára, megérkezett, majd rájöttem, hogy nem akarom kifizetni (mert már lehetett hallani arról, hogy kijön a Sims 2). Szóval úgy döntöttem, hogy adom a hülyét, mintha nem tudnék semmiről. Anya meg kiakadt, hogy hogy lehet kiskorúnak ilyen 'felnőtt dolgokat' küldözgetni, ezért megkereste a srác anyját, és be akarta perelni.
3. chat.hu-n Afival 5.-ben minden áldott nap chateltünk ilyen random emberekkel. Random = chatszexelni vágyók. Iszonyatosan vicces volt.
4. szintén Afival együtt feltörtük Chris (nem, az ő nevét nincs kedvem leírni) e-mail címét.
5. a Honfoglaló Társfoglalójában szintén elütöttem pár órát ilyen idióták húzásával.
6. elindítottam első számú honlapomat (11 évesen): Charmedmagia. Igen, ez gportalos volt - látszik is rajta, de utána nem sokkal rájöttem, hogy az béna, és ezért átköltöztem uw-re, ahova tényleg rendes html oldalakat kellett írni. A KTZ1000 nevű fenomént megszüntette az ultraweb, mert fizetős lett, és én meg hatezer éve be sem jelentkeztem... pedig tényleg látni kéne a fejlődést. A téma mindenesetre megmaradt: macskák, Te vagy az életem, Csacska angyal, Totally spies, Bűbájos boszorkák. Hát nem csodálatos?
Később Krisztivel indítottunk közös blogot: Locsifecsi (a totálisan amatőr), illetve Locsifecsi-New (a fél fokkal profibb). Jelenleg itt, illetve tumblrön tengődöm.
7. óó a hetedik :) kettő az egyben. Vallomásaim Chrisnek. Kell ennél többet mondanom? Mondjuk az igaz, hogy a kivitelezés is megér egy misét, de benne kell lennie a My story-ban, jó szenvedősen. 
8. azt hiszem 2010-ben kezdtem egy érdekes társadalmi kísérletet. Csináltam egy facebook profilt, egy random névvel, egy googleből szedett képet beraktam profilképnek, és elkezdtem boldog-boldogtalant bejelölni (de itt tényleg több 100 emberről van szó). Ami furcsa, hogy mennyien visszajelöltek egy nem létező embert. Azóta is küldözgetnek páran boldog szülinapot üzeneteket, sőt amikor pár napja újra bejelentkeztem, akkor 44 azaz negyvennégy darab ismerősnek jelölést kaptam. Furcsa. Mindenesetre ez azért jól becsüli a generációnkat:
9. Véletlenek. Illetve a véletlennek álcázott direktek (amiben annyira profi vagyok, hogy már én sem tudom, hogy melyik volt tényleg véletlen és melyik direkt véletlen). Gondolok itt ilyen véletlenül rossz embernek elküldött üzenetek. Ez főleg msn-re jellemző, de facebookon is előfordult már. Mert tényleg rengetegszer nyomtam rossz helyre totálisan véletlenül, kínos szituációkba keverve magam. Na de! Ha mondjuk azt akartam, hogy egy bizonyos ember (Chris az esetek 89,76%-ban) egy bizonyos információt megtudjon, de azért elmondani nem akartam neki közvetlenül, akkor mindig ezt a módszert választottam.
A legviccesebb eset (ami egy tényleg véletlen, nem direkt eltervezett): ki akartam törölni egy embert facebookon és helyette megböktem (előtte soha nem böktem meg senkit. Tényleg nem értem, hogy mi értelme van). A célszemély: a barátnőm exe, avagy az exem barátja. Csupán egy hetet töltöttem krónikus röhögőgörccsel. Mármint semmi közünk egymáshoz, és egyszer csak megbököm?! Kínos... De őszintén kíváncsi lennék, hogy mit gondolt, amikor megkapta a bökésemet.
10. a legutóbbi eset. Hogy 'cselesen' elküldtem valamit egy olyan valakinek, akinek ezt a valamit soha nem kellett volna látnia. Miért? Mert azt akartam, hogy lássa. Hülye vagyok, tudom.
+1. ez nem internetes (hála a jó istennek!), de egyszer unalmamban csináltam egy showműsort. Ház Show! mindenek felett!
+1+1. egy menthetetlen stalker vagyok a szó legrosszabb értelmében.

És most megragadnám az alkalmat, hogy kijelentsem, hogy rettegek. Az anatómiától. A kart felső végtagot hat héten át tanultuk, és így is rengeteg minden van, amit nem tudok. Az alsó végtag kb háromszor olyan bonyolult, és két hét van rá. A karon kb 30 izom volt, ezek közül kb 10-nek csak a tapadását kellett tudni. Csakhogy érzékeltessem, leírom, hogy a legkönnyebb izomról, a bicepsről mennyit kell tudni: Két feje van, a hosszú, amelyik rövidnek néz ki (caput longum: a a scapula tuberculum supraglenoidaléján ered, ina átjön a vállizületen (ínhüvelye becsületes nevén: vagina synovialis intertubercularis tendinis capitis longi musculi bicipitis). A rövid feje, amelyik hosszabbnak tűnik (caput breve: a scapula processus coracoideusáról ered). A tuberositas radiin tapad. A nervus musculocutaneus idegzi be. Működése: abductio (c.l.), adductio (c.b.), rotatio befelé, anteversio, könyökflexio, és a pronált helyzetű alkart supinálja. Még van pár dolog, ez csak a legalapabb semmi volt, ami egy ketteshez sem elég.
Na most, a lábon 56 izom van. És péntekre tudnom kéne. Juhú.