Holiday

Tök jól telik a szünetem.

Szerda este Ticiával voltam.  Természetesen végig röhögtük. Úgy bírom.
Csütörtökön - a megbeszéltek szerint - Emmával elmentünk a Greenpeacehez. Hát, a környék nagyon lepukkant volt, de maga a hely, ahol dolgoztunk, jó volt. Természetesen mi voltunk csak önkéntesek ott. De tök kedvesen fogadtak minket. Vadidegenek jó munkát, sok sikert kívántak, stb.
Egy hatalmas homokórát kellett csinálnunk (valami öt méter magasat), aminek az a lényege, hogy alul van egy idilli rét, fákkal, szélerőművekkel, és fentről a szén lassan ellepi az egészet. Majd valami környezetvédelmi konferenciára akarják kivinni.
Nekünk az alját (vagyis a tájképet) kellett csinálnunk. Nagy műfű darabokat belefaragni a kör alakú alaplapba. Aztán a szélerőmű makettet összerakni, és rárögzíteni. Jó volt, mert nem mondták meg pontosan, hogy hogyan csináljuk, csak hogy mit, így mi kreatívkodhattuk ki az egészet. Egész jó mechanizmus dolgoztam ki a szélerőmű rögzítésére.
És... számomra nagy élmény volt, hogy kaptunk egy szögbelövőt, és TUDTAM kezelni. Emma kevésbé. Egyszer fordítva tartotta, és szembe lőtt engem egy szöggel. Szerencsére komolyan bajom nem lett.

Ezek után elmentünk kajálni, majd hazafelé találkoztunk Emma osztályfőnökével. Jó fej, jobb, mint a miénk.
Végül Emma átjött hozzánk, és itt is aludt. Megnéztük a Viharszigetet. Olyan nyomasztóan elgondolkodtató volt. De Leo megint nagyot alakított. Lefekvéskor még csomó ideig dumáltunk, továbbra is nyomasztó dolgokról: a rémálmokról. De azért nagyon jó volt.

Másnap későn keltünk, Emma gyorsan el is ment nagyijához, én meg itthon tevékenykedtem. Amikor már mindenhol rendet raktam, elhatároztam, hogy újabb sorozatot kezdek el nézni. A True Blood az eddigi két részből ítélve jó. 

Délután-este Wendyvel angolra mentünk. Nagyon fáradt voltam, és kellett írnunk egy kritikát. Az Eredetről írtam. Hazafelé már komolyan alig tudtam vonszolni magam. Este is tök korán elaludtam.

Jó, hogy van mit csinálnom. Így bebizonyíthatom magamnak, hogy van értelme az életemnek Chris nélkül. Pedig nincs.