It's alright it's OK

Tegnap este megint nem aludtam. Mondjuk nem a tanulás foglalt le, húgommal régi fotóalbumokat néztünk, és nosztalgiáztunk. Annyira vicces volt. Furcsa, de az életem mostanában semmi másból nem áll, csak nosztalgiából: volt osztály-beli barátokkal, új osztály-beli barátokkal, családdal. A legfurcsább az, hogy végig annyira gáz voltam. Minek akarnék emlékezni magamra?
Hát... tulajdonképpen nem is magamra akarok. A családomra, a barátaimra. Komolyan, csodálatos gyerekkorom volt. Nagyon szerencsés vagyok.
Este véletlenül ittam zöldteát, ami azt jelenti, hogy kb kettőig nem bírtam elaludni. De tök kipihenten ébredtem. 

Suliba menet találkoztam Peterrel. Azt kell róla tudni, hogy Chris padtársa, és finoman szólva nem kedvel engem. (ő használta ráma bárdolatlan jelzőt). Én sem bírom őt különösebben. Na mindegy, sokszor jövünk együtt, és akkor poénkodunk, szívatjuk egymást. Szokásos. De sokkal jobb, amikor Chris ott van. Vagy Chris ott van, és Peter nincs ott. Remélem holnap be tudom időzíteni.

Egész jó nap volt, jól ment a matek TZ, és a magyaron sem magyaroztunk a szó szoros értelmében. Szerdai magyar amúgy mindig ugyanarról szól: egy óra múlva francia. Tök jó volt. Egy kicsit dumáltunk, mm Peter dumált velem meg Mayjel, ő meg ott volt. Nekem ez is számít.
Sajnos nem tudtam velük hazamenni, mert *** ofő berángatott közönségnek valami előadásra. Értelmi fogyatékosok játszottak, és minden tiszteletem az övék, de könyörgöm miért kellett olyan neonpink ruhákba + cipőkbe lenniük? Vagy ha már így vannak, akkor ne zöld térdzoknit vegyenek felé. Na mindegy, a legjobban ofő hozzáállása zavart. Nem csinál semmit, csak előírja hogy mikor mit hova menjünk. De nem segítene megszervezni a mittudomén tanári ajándékozást.

Szóval előadás után Mayjel elmentünk biofodrászhoz, Jen is elkísért minket. Most már jó a hajam, lelapult a hajmosás után. Kicsit hasonlít a húgoméra. Na újabb konzultáció Emmával. Általában mindig szerdán van ez a főkonzultációnk. Bár beszámolhatnék valami fontosabb Chris-dologról!
Holnap viszont Szent Patrik, vagyis a Szerencse napja lesz! Mindenkinek sok szerencsét!