Full of hope

Na jó, ma még nem sokat tanultam. Holnap matek TZ, szóval azt már átnéztem, remélem menni fog. Amúgy holnap kezdődik az ún. Fazekas-hét, tetőpontja a pénteki Fazekas-nap, végig ilyen jó kis programokkal. Holnap délután lenne valami kötelező előadás, de valószínűleg el fogjuk lógni, mert Mayjel, és Jennel fodrászhoz megyünk. Nyomós indok. Ráadásul az ofőnk pasi, tehát nem tanúsítana együttérzést, ha elkéredzkednénk. A jelszó: Megoldjuk!
Tegnap este apával - mily meglepő - megnéztük a harmadik Gyűrűk urát is. Ezt most láttam először, és nagyon tetszett. Bár tényleg rohadt hosszú volt, így is csomó minden kimaradt.

Ma apával elmentünk ebédelni nagyimékhoz, finom volt, meséltem a nem létező karrier terveimről. De ugye ma március 15 van = nincs nyitva semmi = a multik parkolói üresek = elmentünk vezetni. Már vezettem párszor így apával KOCSIT. De ma nem igazán kocsit... egy Trabantot. Minden tök máshol van, mint egy normális kocsiban. De amúgy úgy vezetek, mint egy őrült. Komolyan kanyar előtt padlógázt adtam (nem tudtam, hogy azt nem lehet). Csomószor volt olyan helyzet, hogy na most tuti neki megyek a fának, padkának, stb. de aztán mindig beleálltam a fékbe, szóval jó párszor éreztem úgy, na most itt repülök ki a szélvédőn. Nagyon király volt.

Délután anyáék hazajöttek, húgommal úgy dumáltunk mintha tízezer éve nem láttuk volna egymást, és a magyar khm zene csillagait néztük: MM, Fluor, SP. Ott röhögtünk, hogy milyen gázak. Bírom a húgom. Kivéve ha lop.
Na most SEM megyek tanulni (hajjaj megint éjszakázás lesz), mert drága kollégám, Emma fent van, és konzultálunk pasiügyben.
Holnap látom Christ!!