Here I am... watching the clock that's ticking away my time

A naplóm betelt.
És 16,5 év után úgy érzem talán képes leszek ideírni naplót. Őszintén. Amihez hozzátartozik, hogy az első mondatom hazugság: még nem telt be. De be fog... magamat ismerve hamarosan.
Túl béna vagyok ahhoz, hogy komolyabban foglalkozzak a designnal, de azért majd megpróbálom. Ezért jobb egy füzet: ahelyett hogy azon gondolkoznék, hogy lehet szebbé tenni, csak írok. Körülbelül hat éve.
Amúgy a barátnőm, Jen, és egy szegedi blogoló, LaFleur hatására kezdtem el írni. Most azon gondolkodom, hogy álnéven írjam-e. Mármint én álnéven vagyok az oké. De a többieknek is annak kéne maradniuk.
Írok egy könyvet, amiben kb. minden fontos személyiség benne van az életemből. A sztori persze (sajnos) más. Már 150 oldalas.
És ezennel * nevét Jen-re írtam át.
Jó lesz így.