Ready Aim Fire

nem tudtam, mit rakjak be, aztán eszembe jutottak a legjobbak
Most igazából nincs semmi feldolgozandó témám, de olyan blogolhatnékom van. Elkezdődött a suli, és annyira jó volt emberekkel találkozni. Így az első két hétben még bulizások lesznek ezerrel, aztán beindulhat a nagyüzemű tanulás (amit mondjuk már tegnap, azaz az első nap elkezdtem). Elég durva lesz ez a félév, de jelenleg még lelkesedéssel állok hozzá. I can do this.

Szóval, hogy ne untassak senkit a suli témával, ezért most csinálok megint ilyen kérdésre válaszolós dolgot.

1. What's your worst habit?
Régebben egyértelműen a körömrágást mondtam volna, az mostanában mérséklődött (köszönhetően a lerobbanthatatlan zselés lakknak), ma már inkább a túlagyalást gondolom annak.
Ja és az online vásárlásra nagyon durván rákattantam. Volt olyan hét a nyáron, hogy mindennap jött valamim (ma csak az ASOS pólóim). De amúgy ezt nem sajnálom, mert okosan sokkal olcsóbban lehet vásárolni, és amúgy meg a mindennapokban shoppingolgatni nincs időm. Pénzköltés szempontjából annyira nem jó... na jó, igazából a eltervezett keretet mindig betartom.

2. Are you dating?
Remek kérdés. Életemben egy azaz EGY rendes randevúnak mondható eseményen voltam. Oké, definíció kérdése, hogy ki mit vesz annak, én azokat a találkozásokat, amik azelőtt vannak, mielőtt hivatalosan elkezdenénk egy párkapcsolatot. Amikor csak úgy elmegyünk beszélgetni, ismerkedni mindenféle kötelezettség nélkül. Szóval az egy randim az a múlt héten volt, és szerintem az egyikünknek sem volt az igazi, mert azóta nem keresett a srác, és én sem érzem azt, hogy többet akarnék. A kérdésre válaszolva - nem, nem igazán.

3. What is the one thing you'll never do again?
Hm. Erre csak olyan választ tudok adni, amit nem akarok csinálni, de ez sajnos nem garancia arra, hogy nem is fogok. Szóval az alkoholtól hányást mellőzném, nem túl kellemes.

4. Do you collect anything?
Könyvjelzők *-

5. What's your dream vacation?
Igazából, ez elég vicces, de szeretnék egy olyan helyre (szigetre) menni, ahol még soha nem volt senki, a civilizációnak semmi nyoma nincs... és tényleg milyen király lenne első embernek lenni azon a földön! Tuti kitűznék valami zászlót. A másik jelenlegi álmom New York. És London persze. Bármikor.

6. Do you have any tattoos? 
Még nincs, de hamarosan (decemberben) lesz. Ami szomorú, hogy kicsit rejtettebb helyre kell raknom, mert a tetkó az orvosi tekintélyemet csökkenti.

7. When was the last time you wrote a letter to someone on paper?
Képzésen lehetett egymásnak írni leveleket, és rengeteg embernek írtam. Ott volt a probléma, amikor reggel 8-kor 0 alvással alkoholos állapotban annyit írtam az egyik srácnak, hogy Szexiii vagy. Amúgy a többieknek aranyos dolgokat írtam, kicsit részletesebben. És én is csomó cuki dolgot kaptam.

8. If you could go back in time, what advice would you give your younger self?


Elsősorban tényleg ilyesmiket mondanék, aztán valahogy lebeszélném Chrisről. Meg megmondanám neki, hogy okosabban szórja el a pénzét, mert 20 évesen ott fog állni 13 db eredeti Sims 2-vel, és belegondol, hogy mennyit költött rá, teljesen értelmetlenül... amikor mondjuk a rendes arcápolási rutin kialakításába is fektethetett volna. 
Ja, és hogy ne hagyja ott Mangót azon az estén. És az írjére is vigyázzon jobban :)

 9. Next trip you are going to take?
Pénteken megyünk betűhétvégére Visegrádra. Már egy kocsmázós alkalommal bemutattak a gólyáinknak, nagyon cukik - ennek ellenére azért kicsit félek, hogy milyen lesz most. De amúgy a szokásos társaságban is biztos király lesz.

10. If you had one personal selfish wish, what would it be?
Jajj, nem akarok önző lenni. De jó lenne, hogyha bármikor fizetek valamiért, akkor a kívánt összeg a számlámra/pénztárcámba kerülne hirtelen (legyen szó egy kocsiról vagy épp fagyiról).
 
+1. What is your song of the week?
Kapásból rengeteget tudok mondani: Rumadai (instruktoros himnusz), Are You Gonna Be My Girl (az ausztrál szerenádozta nekem), In The End (ezt meg együtt énekeltük vele, és most én is meg akarom tanulni teljesen), Do I Wanna Know? (most szembesültem teljesen a szöveggel.. Maybe I'm too busy being yours to fall for somebody new.), de amit most berakok, az SZIGET óta kedvenc, és még szerintem jó ideig az is marad:

No, I don't want your number.
No, I don't wanna give you mine.
No, I don't wanna meet you nowhere.
No, don't want NONE of your time.


Mindenkinek kellemes félévet! Tekintve, hogy nekem úgysem lesz az (igen, tegnap egy egész élettan előadás arról szólt, hogy mennyit fogunk szívni).