Do I wanna know? #2

Amikor július 4-én egyedül megérkeztem, az kicsit lehangoló volt. Az állomásról a rengeteg társaság között botladozva a Sparig sétálni elég magányos volt, de ilyenkor mindig mehetek a saját rohanó tempómban, ami miatt céltudatosnak tűnök. Aztán keringtem egy sort a frissen vásárolt barackos sörömmel, hogy megtaláljam a buszt (megkérdezni azért nem akartam :D), de simán  meglett, szóval probléma nélkül elértem a Lővérekig. Ott következett a legmenőbb rész: a VIP bejárathoz sétálva bemondtam a nevem, és kiadták a karszalagomat. 

Aztán bementem, vettem fesztiválkártyát – ami mellé adtak egy szemeteszsákot. Nagyon szimpatikus volt nekem ez a kezdeményezés: amennyiben leadtál egy szemeteszsákot teli szeméttel, adtak 500 Ft-ot. Na most ez nagyjából azt jelenti, hogy tiszta volt a fesztivál. Gyakorlatilag bármikor lehetett szemetet szedő fiatalokat látni, és volt olyan, amikor én is akartam menni, de nagyjából 1 km megtétele után egy darab ásványvizes üveget találtam. Azért ez durva és tök jó.

Dettiék még lent voltak a strandon, szóval volt időm lepakolni, felfrissülni. Aztán találkoztam másik képzéscsoporttársammal, Bandival meg a haverjával, megkaptam a méregdrága ebédjük végét (ugyanis a srác első napos karszalaggal volt bent végig, tehát nem járhattak ki kajálni), aztán a sátrunknál összehaverkodtunk a szomszédunkkal. Két csaj, az egyik Rita volt sulistársa, a másik pedig negyedéves a SOTE-n, ráadásul ugyanabban az évfolyamfélben van, szóval nagyon jól el tudtunk az orvosiról beszélgetni.

Aztán megjöttek Dettiék – egyelőre csak hárman, lementünk a Sparba piáért, majd csatlakoztunk a többiekhez a játszótéren. Rengeteg idegen ember és én. Amitől rettegtem! Hát leültem valahová, ott két sráccal jóban lettem, iszogattunk, egész kellemes volt. Aztán hamar kiderült, hogy ez a társaság nem a koncertek miatt jött a VOLT-ra. Két lehetőségem volt: vagy egyedül bemegyek Milky Chance-re, vagy megvárom, amíg a társaság (rohadt lassan) összeszedi magát, és lemaradok a koncert feléről. Első este még a 2. verziót választottam. Aztán a koncerten az egyik társaságbeli sráccal lötyögtünk, aztán vele átmentünk bulizni, na ott már nagyon jól nyomtuk. Aztán kimentünk a többiekhez, akik megint a játszótéren voltak. Ott egy másik sráccal dumáltam, amíg oda nem jött a barátnője, és kiderült, hogy féltékeny. Öcsém, semmi nem történt a világon, csak dumáltunk, és mégis honnan kéne tudnom, hogy ki kinek a kije. Na mindegy, ezután elment a kedvem mindentől, ezért a Nero-s kisebb koncerttúrával ott is hagytam a pereputtyot. Visszamentem a sátorba, és elég dühösen 11-kor lefeküdtem. Aludni persze nem tudtam a zene miatt, szóval csak fortyogtam. Nem sokkal később hallottam, ahogy visszajönnek a szomszéd lányok, és megint két lehetőségem volt: vagy megyek velük bulizni, vagy a sátorban töprengek, amíg mindenki jól érzi magát.

Itt jöttem rá, hogy az egész rajtam és a hozzáállásomon múlik. Nem hagyhatom, hogy amikor életemben egyszer nyerek egy ilyen bérletet, elrontsák a kedvemet az apró hülyeségek (pl., hogy egyedül vagyok). És ezután persze, hogy kikecmeregtem a sátorból, és a szomszédokkal rohadt jót buliztunk.

A sátorban alvás nem vált a kedvencemmé. Alapvetően jó helyen volt a sátrunk – főút mellett, reggel egy fél órát sütött rá a nap, utána végig árnyékban volt, de lejtett a terep, szóval csúszkáltunk. A rovarokról meg szeretném azt hinni, hogy csak akkor voltak ott, amikor láttam, és amint becsuktam a szemem, ők is eltűntek. Szóval össze-vissza forgolódtam, vagy megfagytam, vagy megsültem, aztán olyan reggel 9 körül sikerült elaludnom, és 2-ig aludtam. Nagy örömre, amikor felébredtem, senki nem volt ott Dettin kívül, szóval tök jót beszélgettünk a zuhanyzóra várva.

Délután találkoztam a csoporttársaimmal, akik csak egy napra jöttek le, velük ittam, aztán beálltunk egy Volbeat koncertre, amit egyikünk se ismert, de egész hallgatható volt. Hurts koncerten megint a szomszédokkal voltam, nagyon király volt! Nem is tudtam, hogy ennyire szeretem a Hurts-t, de ez volt az egyik csúcspont. Aztán következett a Punnany, ahol rámakaszkodott egy srác, de elég izé volt. Konkrétan egy pillanatra sem akart elengedni, pedig én inkább partiztam volna. Aztán Zsófi így tök hangosan megkérdezte, hogy mikor smárolunk már. Én szívem szerint sohát mondtam volna, de nem volt alkalmam válaszolni, mivel a srác erre lesmárolt. Az Élvezd közben! Amikor én végig akartam énekelni az utolsó hangig. Ráadásul nagyon rossz volt, rögtön beugrott Gábor és az első csókom, és ez nem jelent jót. Szóval gyorsan megszakítottam. Koncert után megpróbáltam eltűnni, de ismét nem engedett, biztos vagyok benne, hogy ha Zsófiék nincsenek velem, rögtön a sátorba kísér (ahhoz mondjuk nekem is lett volna egy-két szavam). Szóval leültünk négyesben beszélgetni, és ekkor derült ki, hogy fiatalabb, mint a húgom! Na csávókám meg nem hitte el, hogy mi már mind 20 felett járunk, de miután megmutattuk a diákunkat szerintem teljesen megijedt az egyetemista csajoktól, és elhúzott.

Még nem sikerült kihevernem liliomtiprásomat, amikor megjelent egy újabb emberke (Attila, idősebb és helyesebb volt a kisfiúnál). 5 perc után közölte, hogy szerelmes belém, valamint, hogy azt hitte, hogy *megvető hangsúly* picsa vagyok, de hamar rájött, hogy igazából jó fej . Szóval őt próbáltam leállítani, mert egy este két emberrel smárolni az nekem sok lenne, de eközben tök jól összehaverkodtunk. És Zsófiék mentek aludni, mert nem maradtak AM-n, ezért másnap korán kellett kelniük, én viszont (a Modestep akkor megismert csapatós zenéje miatt) még nagyon benne voltam a hangulatban, szóval maradtam Attilával. Átmentünk az ő társaságához a Heti Válasz Borfesztiválra (komolyan ez volt a neve annak az elkerített résznek) és wooow ott volt a legjobb buli! DJ Yoko – 50 év körüli szakállas pókerarcú DJ – a világ LEGJOBB zenéit játszotta (retro, mi más), és az asztalokon tombolva üvöltöztük a 8 óra munkát, meg hasonló klasszikusokat.
Aztán amikor rájött, hogy még csak egy csókot sem fog tudni tőlem kapni, vettünk egy zsíros kenyeret hagymával, és békésen megettük. Nagyon jó volt.

Másnap igazából sok minden nem történt, későn keltünk, fürödtünk, elmentünk Sparba piáért, kajáltunk, a Civil Szigeten néztünk körül, csináltattunk fesztiválkártyát, Zacher előadást hallgattunk, ekkorra a társaság nagy része már hazament, szóval azzal sem volt gond. Estefelé egy borozó toitoi mellé ültünk ki inni, itt már három lánnyal nagyon jóban lettem Dettin kívül, szóval tök kellemes volt. Velük mentünk be előbb Kiscsillag koncertre, majd utána Arctic Monkeysra, ami nekem nagyon tetszett. Ami kevésbé, az az emberek: komolyan akárhova néztem selfiező embereket láttam, akik rakták ki nagy serényen facebookra, hogy ők mennyire ott vannak AM-en, de láthatólag egy számukat sem ismerték. Erre nincs mit mondanom. Nem azzal van a baj, ha valaki úgy megy el egy koncertre, hogy nem ismeri az előadót, hanem, ha közben úgy tesz, mintha rohadtnagy fan lenne, csak mert menő az adott előadó.

Utána Sáriékkal gyrosoztam, volt egy köröm az orvosiban (nem, nem a piától, mint ott mindenkinek. Megcsípte az ajkam egy darázs, és kétszeresére dagadt, ezért szerezni akartam egy Calcium pezsgőtablettát. Nyilván meg kellett vennem). Ezután olyan 3-ig Fruzsival köszöntünk el imádott DJ Yokonktól. És az Álomhajóra kitáncolva sajnos indulnunk kellett a hajnali 4-es vonathoz. Szóval úgy jöttem el VOLT-ról, hogy még maradtam volna hajnalig.

Aztán hazafelé jövet kb. végig aludtam, és olyan fél 8 körül értem haza. Szóval ahhoz képest, hogy senkivel nem voltam, mégis mindenkivel voltam, rengeteg embert megismertem, nagyon jót buliztam, és alapvetően arra jutottam, hogy milyen, de milyen jó lesz a Sziget a saját társaságommal, sátortalanul.

Minden ennyire szép és jó volt? Neem! Volt egy árny, ami végig ott lebegett felettem, és csak ritkán sikerült elfelejtenem. Tudom, hogy most van egy srác, akivel épp tök jól alakulgatnak a dolgok, minden buliban rengetegen rám akarnak nyomulni, akkor mégis miért gondoltam rengeteg arra, hogy Csenger a VOLTon csalt meg? Ja meg arra, hogy vajon most is itt van-e, és mi lenne, ha találkoznánk. Bandit például gond nélkül felhívtam, hogy van-e kedve összefutni, akkor miért ne tehetném még vele is? Ez volt a legrosszabb: a folyamatos vágy, hogy felhívjam. Amikor ittam, akkor még rosszabb volt. Főleg, hogyha tényleg ott volt, és estefelé mondjuk részeg is, akkor valószínűleg találkozott volna velem. Vagy nem. Személyes akaraterőm győzelmének tartom, hogy mindig sikerült lebeszélnem magam a felhívásáról. Egyszer már tényleg majdnem felhívtam, de ekkor eszembe jutott Viki, aki mondta, hogy ha ilyen van, nyugodtan hívjam őt. Ezért Csenger helyett Vikit hívtam, aki 1 óra alatt sikeresen lebeszélt arról, hogy megint iszonyatosan leégjek előtte. Szóval ez kicsit végig bennem volt, de nem akadályozott meg abban, hogy jól érezzem magam.

Összességében: nagyon örülök, hogy elmentem, és tényleg csak rajtam múlott, hogy mennyit hozok ki belőle. Ha tudtam volna, hogy olyan társasághoz megyek, akik este 6-tól hajnalig kint isznak, lehet, hogy kerestem volna mást, de alapvetően nem baj, hogy új embereket ismertem meg, és új dolgokat próbáltam ki. Azonban most ez egyelőre elég volt, a tegnapi buliban konkrétan kirázott a hideg, ha bárki hozzám ért, és alapvetően embertúltengésem van.
De... nagyon várom a Szigetet!!!

P.S.: bocsi a képek minőségéért, ennyit sikerült összehoznom :)