Summer

Hivatalosan is elkezdődött a nyár!!!

Elvégeztem egy évet az orvosi egyetemen! Nem tudom, ez lehet, hogy nem hangzik annyira nagy cuccnak, de amikor erre rádöbbentem... hát az leírhatatlan érzés volt. Mármint még mindig nem vagyok biztos abban, hogy képes vagyok erre, csak azt tudom, hogy semmi mást nem tudnék tanulni. De sikerült, és egész jól! És ahhoz képest, hogy vannak, akiknek még most sincs meg egy vizsgája sem... egész gyorsan túl voltam rajta. 
Szeptembertől jöhet a legnehezebb év, benne a hat év alatti legnehezebb tantárggyal, az élettannal (de persze az anat és bikém is pont szigorló év, ismét rohadt nehéz lesz..), szóval ha a következő évet is elvégzem, akkor szinte már biztosan kijelenthetem azt, hogy orvos leszek. Most még nem. Maradok az -Elvégeztem egy évet az orvosin!-örömömnél.

De most hagyjuk ezt, és lássuk, hogy miért ez eddigi életem legjobb nyara:
- fizika szigóra egy hévízi jacuzziban tanulhattam Ricsivel
- és ottlétem alatt nyertem egy VOLT-bérletet (Arctic Monkeys-zal kiegészítve). Sajnos végig nem tudok lemenni az ápolástan gyakorlat miatt, de 4-6-ig ott leszek Dettiékkel (és remélhetőleg Rita is lenéz egy napra), és vííí koncertek :D És emiatt nem tudok menni a 4-6-ig tartó IÖCS vizsgafelejtőre, de majd akkor januárban.
- ha már a koncerteknél tartunk: megyek Szigetre is (oda viszont végig), nemrégiben voltam Punnany Massif valamint Brains és Cloud 9+ koncerten Parkban, és mindkettő nagyon király volt, bár a zene meg a társaság is totál különböző volt, de én ugyanúgy élveztem. Ja, és Brainsen volt egy igazán érdekes kalandom, amire már nagyon szükségem volt.
- megyünk Krisztiékkel Balatonfenyvesre
- és Vikiékkel Hajdúsámsonba
- és ez még zárójeles, de nagyon szeretnék lemenni Tatára, a gólyatáborba (mostmár csak gebinesként tudok, sebaj, jó bulik lesznek), ahol idén a téma.. a Fesztivál, a változatosság kedvéért. Jelentkeztem a musicalbe, tehát az első nap biztos ott leszek, de őszintén tovább is szívesen maradnék.
- első rendes kórházi jelenlétem lesz júliusban: az egyhónapos ápolástan gyakorlatot a 2. számú gyerekklinikán fogom eltölteni, és amellett, hogy félek, hogy sokkal kevesebb időm lesz a barátaimra a 12 órás műszak miatt, mint suliidőben, azért izgalmas is. Lehet, hogy pontosan az első napig fogom így gondolni, de most még nagyon menő volt felöltözni az én saját fehér köpenyembe, nadrágomba, és papucsomba.
- végre nézhetek sorozatokat: most GoT-ozok, és iszonyatosan ki vagyok akadva a Red Wedding miatt...
- és végrevégre olvashatok rendes könyveket

Szóval mindenkinek hasonlóan szép nyarat kívánok!