Feel this moment

ahova nem lesz időnk felmenni
Rájöttem egy nagyon fontos dologra. Nem akarok általánosítani, de velem így van: akkor vagyok a legboldogabb, ha felülemelkedem. Úgy értem, hogy az aktuális pillanatból kiszakadva, én semmiben nem veszek részt, csak megfigyelem azokat, akiket szeretek. Mint egy kamera.
Tegnap volt Letti szalagavatója, a felét végigaludtam (hálistennek már egész életemben csak egyre kell elmennem), mert rengeteg kitöltő produkció volt, de amikor Letti keringőzött Krisszel, akkor a többi szarbaharapott fejű szolizott ribanc mellett egyszerűen ragyogtak. Ahogy egymásra néztek, az annyira gyönyörű és megható volt. Négy év után is olyan szerelmet láttam a szemükben, amit én soha nem fogok megtapasztalni. Ők nem tudják, ez milyen különleges, hogy ilyet érezhetnek. Én keringő közben konkrétan a dühön és az elemi koncentráción kívül semmit nem éreztem. És a fejeket elnézve más se nagyon. Ezért tegnap este átmentem kamera-üzemmódba, és tényleg így felülemelkedve én is boldog lettem. Örültem, hogy ők boldogok.

Flash. Nem tudom, gólyatáborban ezt a szót használták ezekre a pillanatokra. És persze olyan is van, amikor én is cselekvője vagyok a dolgoknak, de egy pillanatra kiszakadok az önfeledt szórakozásból, és elkezdem értékelni, hogy ezek a pillanatok megadódtak nekem. Ezek általában a zenéhez köthetők: Scouting For Girls, Paramore, Fall Out Boy, Conor Maynard, Punnany Massif, Ke$ha, és még Britney Spears koncerten is éreztem, gólyatáborban, sőt akár egy sima buliban, ha valami nagyon király számot raknak be. Ezekért érdemes élni. De természetesen a társaság sem mindegy, hogy kivel osztjuk meg ezeket az értékes pillanatokat.
Tehát a továbbiakban is arra fogok törekedni, hogy minél több ilyen élményem legyen: mindenre nagyon könnyen igent mondok. És ennek köszönhetően márciusban elrepülünk Krisztivel Milánóba egy Pretty Reckless+FOB koncertre, ha minden igaz. Miután megvettem a jegyeket, utána szóltam a szüleimnek, és meg sem lepődtek. És az Imagine Dragons jön Szigetre, tehát kötelező oda is menni!

Nagyon sok mindenről akarok még írni, de most nem tudok. Fiatal vagyok. Ezek életem legszebb évei, szóval tényleg abba kell hagynom a gondolkodást, és go with the flow.