Why not?

Most egy kicsit elméletibb síkra térünk. Krisztivel régebben nagyon sok ilyen jellegű, komolyabb kérdésre válaszoltunk egymásnak, és szerintem ezek tök elgondolkodtatóak, így lehet igazán megismerni valakit. Nem tudom, mennyire lesz sikeres, de én nagyon örülnék, ha kommentben - anonként vagy névvel - ti, kedves olvasóim is válaszolnátok néhányra. Mert ezek tényleg baromira érdekesek.

1. If you could offer a newborn child only one piece of advice, what would it be?
Hát, valószínűleg azt mondanám, hogy ne vegye túl komolyan se az életet, se saját magát. A legfontosabb dolog a világon szerintem a humor, szóval azt tanácsolnám, hogy legyen ereje nevetni mindenen - még azon is, sőt leginkább azon, amin amúgy sírna.

2. Are you more worried about doing things right, or doing the right things?
Hű, ez nehéz. Alapvetően eldönteni szerintem nehezebb, hogy mi a helyes... mégis jobban aggódok amiatt, hogy mindent úgy csinálok-e, ahogy kell.

3. If you knew that everyone you know was going to die tomorrow, who would you visit today?
Nagyon őszintén, egy ilyen helyzetben elég önző lennék. Van egy dolog, amit mindenképp meg akarok tenni halálom előtt, tehát valószínűleg, oda mennék, ahol ezt megtehetném (nagyon konkrét).

4. Would you rather have less work to do, or more work you actually enjoy doing?
Elég hamar megunnám az életet cél nélkül, szóval inkább legyen élvezetes, amit csinálok.

5. What do you regret most so far in your life?
Ú, hát első körben nagyon sok mindent fel tudnék sorolni, de mélyen nem bánok semmit. Mert ha nem tettem volna meg azokat a dolgokat, akkor most nem ugyanaz az ember lennék. Azt viszont tényleg sajnálom, ha valakit nagyon megbántottam - még ha akkor az is volt a célom. Most jelenleg egy komolyabb ilyen eset sem jut eszembe, de biztos volt.

6. What life lesson did you learn the hard way?
Egyértelműen azt, hogy nincs nagy Ő. Nincs olyan ember, akit nekem teremtettek. A szerelem nem oldja meg a problémákat. A filmekben, könyvekben leírt hatalmas, mindent elsöprő szerelem nem létezik. A szőke herceg fehér lovon nem fog jönni. Nincs szerelem... maximum kölcsönös szexuális vonzalom. És igen, ezt ugyanaz az ember írta, aki valószínűleg ennek a blognak a keretében is annyit rizsázott az igaz, örök szerelemről. Haha.

7. What lifts your spirits when life gets you down?
Zene, és az örök mottóm: lehetne rosszabb is. És hogy minden úgy van jól, ahogy van. Meg azért természetesen a drága állatkáim - nélkülük minden sokkal borzasztóbb lenne. De a tudat, hogy van egy macska és egy kutya, akik tényleg feltétel nélkül szeretnek, akármennyit gügyögök nekik, úgy is, hogy ők mindig a legrosszabb állapotomban látnak (csöves pólókban, jégeralsókban), azért ez megnyugtató.

8. What did you learn recently that changed the way you live?
Ez rendkívül emelkedett lesz, de azt, hogy a kaja pénzbe kerül. A gyümölcs nem teleportál haza, meg kell venni. Hogy nem érdemes kenyeret venni, mert úgyse tudom megenni, mielőtt kiszárad. Ilyen praktikus dolgokat.

9. When was the last time you were nice to someone and did NOT expect anything in return for it?
Kémiademókor történt két hete, hogy tök hamar kész lettem, és beadtam a feladatlapot, majd kisétáltam a teremből. És miközben nyitottam ki az ajtót, az egyik csoporttársam, Tomi felmutatta a telefonját, én meg megértettem a metakommunikációját, és kint felmentem facebook-ra, és leírtam neki az egészet, amit tudtam. Annyira gyorsan történt, belegondolni sem volt időm, hogy milyen rendes erkölcstelen vagyok, de tényleg eszembe sem jutott bármit kérni. Aztán meglett neki a vizsgakönnyítést, kaptam egy ölelést és egy tábla csokit. Tényleg nem kellett volna.

10. If you had to move to a state or country besides the one you currently live in, where would you move and why?
Egyértelműen Londonba költöznék, akár egyedül is, de leginkább Krisztivel. Miért? Hát amellett, hogy gyakorlatilag minden férfi, akivel találkozni szeretnék, ott él, magát a várost is imádom. A metrókat, az épületeket, a csődbe ment HMV-t, a biciklistandokat, a buszokat, a lifthangokat, a fényeket, a Hyde Parkot. Annyira nagyon-nagyon szeretnék már visszamenni.