Seventeen forever

Hát, továbbra is tök jó napjaim vannak.
Szombat délután Anne-nel és Jennel elmentünk vásárolni. Multifunkciós buli volt Fruzsiéknál (osztálybuli, szülinapi parti, kerti parti, hurrálenyelvizsgáztunk, és nyárinditó jellege is volt), de azért valami ajándékot kellett vinnünk. Kb huszan voltunk, és tök jó volt, mert az osztály ilyen gáz antipartiarcai nem jöttek, és az ilyen nagyon bulizósok sem, csak mi, a jó fejek.
Vasárnap volt a szülinapom, és éjfélkor egybegyűltünk, és énekeltek nekem. Annyira édes volt. Nagyon tisztelem a zenélni tudó embereket, a részegen zenélőket pedig még inkább. Szóval ezzel a lendülettel 17 lettem. Fogócskáztunk, grilleztünk, játszottunk, üvegeztünk, és tényleg őszinték voltunk egymással. Végre úgy éreztem magam mint egy rendes osztályban.
4 után nem sokkal aludtunk be, de kb. fél 7-kor már felkeltünk. Néhány elvetemült idióta<3 takarítani kezdett, de túlzottan fájt a fejem, ezért kivonultam a teraszra Jókrvel, és énekeltünk. Nem ittam sokat (csak vodkát, narancsos sört, May-féle isteni csokilikőrt), de azért nem volt ez a reggel olyan, mint a többi. Mondjuk az is lehet, hogy a 17 évesek máshogy kelnek fel.
Itthon egész nap fogadtam a jókívánságokat, és gratulációkat (a nyelvvizsgához), csomóan felköszöntöttek, még Chris is (facebookon...). Nem baj, azt az üzenetet bámultam, amíg el nem aludtam. Ja, úgy 11 körül elaludtam, délelőtt, és 5-kor ébredtem. Idilli szülinap.
Aztán kelletlenül tanulgattam egy kicsit, bár passz, hogy az év ebben a szakaszában már mi értelme van.
Délután megint beszéltem Gillyvel, ma reggel Peterrel jöttem (miért nem Chris?), és ma talizok Ticiával, Emmával, Laineyvel.