These are the best days of my life

Nos hát tegnap reggel minden király volt. Eleinte Peterrel jöttem, de később csatlakozott hozzánk Chris is. És én annyira, de annyira jól éreztem magam. Szóval szinte végig meséltem nekik a filmforgatásról, ami miatt nem voltunk francián.
- Ja, biztos nagyon fogok hiányozni... - Én (gúnyosan)
- Igen, tényleg hiányozni fogsz! - Chris (komolyan:)
Meg a másik fantasztikus párbeszéd-részlet:
- Te meséltél már Chris-nek az Abu Dhabi-tervedről? - Peter
- Öhm még nem igazán. Chris, érdekelnek téged a terveim? - Én
- Aha, kifejezetten. - Chris
És most nem akarom túlspirázni az egészet, de... EZ ANNYIRA KIRÁLY!!!

Aztán, beléptem a termünkbe, az ötös biosz TZ-m fogadott, ezután megkaptam az ötös föci TZ-m, ezután infóból dogát írtunk (ötös lett), és ezután a már egy hónapos matek TZ-t is kikaptuk (hibátlan lett). Szerintem ez egész jó arány.
Ezután mentünk a filmforgatásra. Az osztályunkat kiválasztották, hogy valami történelmi oktatófilm-anyag legyen belőlünk. Voltak kamerák, sínek, mikrofonok, operatőrök, és legnagyobb örömömre CSAPÓ is. Nagyon izgi volt. Azt hiszem, egyszer vagy kétszer szólaltam meg. Kíváncsi leszek az eredményre. Filmsztárok leszünk. :D
Délután összefutottam Lainey-vel, jól elszórakoztunk a buszon.

Ma volt a kompetencia felmerés. Hát, nagyon könnyű volt. Az egyetlen probléma, hogy rengeteg feladat volt, és az első matekot nem tudtam befejezni. Bezzeg, ha lett volna még plusz öt percem... Na mindegy, kiderült, hogy a 8.-ban is ugyanzok a szövegek voltak. Mármint voltak ugyanazok a szövegek, ugyanazokkal a feladatokkal.
Délután kompetencia-afterpartyztam Emmával és Ticiaval. Főztem spagettit (ízlett nekik), aztán közösen muffinsütésre adtuk a fejünket, és az is finom lett. Bár alig tudtam megakadályozni őket, hogy tészta-állapotban megegyék a sütit. Imádom őket. Ó, amikor hangosan énekeltük a Mizu-t. És komolyan, közben végig dumáltunk (nem a Mizu-éneklés közben, hanem délután).

Szóval ezek tényleg remek napok, és nagyon örülök, hogy az vagyok, aki.
Most megyek Barátok köztöt nézni.