More days passed

Hát, igazából fogalmam sincs mik történtek a napokban. De konkrétan, az agyam totál szita. Azt hiszem pénteken Chrisszel jöttem, de nem emlékszem (micsoda szégyen!), csütörtökön meg Peterrel.
Szombat este Wendy, May, Dan, és én elmentünk bulizni. Őszintén szólva, a koncert nem volt túl jó, és lehet, hogy éretlen meg nemtudommi, de valahogy nem látom értelmét egy büdös pincében elverni a pénzem.
Az alkohollal úgy vagyok, hogy megiszom (mint minden mást), de sok élettani hatása nincs rám, pedig sok mindent, változatos mennyiségben ittam már, de valahogy nem tudom értékelni. Valószínűleg egész életemben a VÍZ lesz a kedvenc italom.
Amúgy én tényleg meg tudom érteni, hogy miért találják ezt az életmódot szórakoztatónak. Komolyan megértem. Csak szerintem nem éri meg.
Amikor a körúton sétáltunk, vagy villámokat néztünk a háztetőről, szerintem sokkal jobb volt, mint maga a koncert. Hangulatos, őszinte. Jó volt.

Ma reggel csak kb 10 percet lehettem Chrisszel. Nem tartom elhanyagolhatónak a tényt, hogy akkor pillantottam meg, amikor az iPodom az Igazi szerelem című számot kezdte játszani. Annyi mindenről akarok vele beszélni. Végtelenségig tudnám hallgatni a történeteit, és végtelenségig tudnék mesélni neki. Kicsit romlottnak éreztem magam, amikor mondta, hogy ő a hétvégén a kutyájával kirándult (cute), én meg buliztam. Szeretnék méltó lenni hozzá. Még akkor is, ha a szüleivel jár Szigetre.
Na ezután írtam egy nagyon szar helyesírásdogát (tényleg, hogy írják azt, hogy helyesírásdogát? Kötőjellel, külön?). Angolon azt mondta a tanár a nyelvvizsga előtt, hogy mindig az első megérzés a jó. Angolban működött. De ezek meg becsapósak voltak, és csomót elrontottam. Nem mintha érdekelne. Úgyis négyes leszek nyelvtanból. Időközben kiderült, hogy kettes lett.
Bioszból is írtunk, jól ment, nagyon imádom a biokémiát. Tegnap másfél óráig olvasgattam az angol nyelvű hatkilós profi bioszkönyvem. Mindenképp akarok faktra járni. Amúgy bent volt órán a biosztanárnő három éves kislánya, és nagyon cuki volt.
Hát ma nagyjából ennyi említésre méltó dolog volt.

Holnap filmforgatás lesz. Valami oktatóanyag lesz belőlünk, ezért nem leszünk francián. De azért remélem reggel Chrisszel jöhetek.
Holnapután kompetencia. Na valószínűleg ott is mi leszünk a legbénábbak. Legalább nem lesz tanítás.
Na jó, most nem érzek a fáradtságon kívül semmit.