Now I'm stronger than yesterday

A pozitív energiáimat visszagyűjtöttem magamba.
Szombat délelőtt voltunk Győrben a szokásos családi masszázson. Na ki nem jutott sorra? Én. Mindegy, megnézett, és azt mondta, szépek az izmaim, és a gerincem is javul. Bár szerintem sokkal jobb már nem lesz, tekintve, hogy a csontosodási folyamatom két éve lezárult.
Amúgy ő az egyetlen ember, akit nem gyűlölök teljes szívemből az ortopédiai kezelőim közül.

Aztán egy thai étteremben kajáltunk. Még sosem ettem thai kaját, de egész finom volt.
Itthon rendet raktam a szekrényemben, és ezzel egy időben megbeszéltük húgommal, hogy szerződést írunk a szekrényhasználatról. Épp itt az idő. Ha még egyszer átver...
Este apával meg Laurával meg akartam nézni életem első El Classicoját. Hát, extra unalmas volt. (Nem én mondtam, hogy) minden idők legunalmasabb Real Madrid - Barcelona meccse volt.

Ma kb. 11-ig aludtam. Aztán a húgom felkeltett, hogy akar nekem tejbegrízt csinálni 200 ft-ért. 5 ft-osokban fizettem, szegénykém tiszta ideg volt. Megreggeliztem, aztán visszafeküdtem élvezni a szabadidőt, és álmodoztam. Aztán anyáékkal elmentünk vásárolni, hazaértünk, és megint aludtam 3 órát. Nagyon bizarr.

Nincs túl sok kedvem tanulni, csomót angoloztam, meg kémiáztam már.
Cili annyira édes, és játékos. Nélküle nem tudnék élni.

Környezetvédelem:
Csütörtökön megyek Greenpeacehez.
Ha valaki szeretne Japánnak segíteni, hívja a 1749-et. A My Chemical Romance is segített. A kedvenc számomat tőlük, a Sing-et elkészítették Sing it for Japan verzióban: