Long days end

Na most tök korán keltem, mert sütöttem anyának muffint. Holnap anyák napja, és a szülinapja pedig 3-án lesz, de az osztály május 1-4-ig kirándul, szóval csak most tudtam sütni.
Az osztálykirándulás tök jó lesz. Amikor az osztályomat a szidom, akkor a tanulási dolgokra gondolok. De mint közösség, szeretek a tagja lenni. Tegnapelőtt tesiről az ínhüvelygyulladásom miatt lógtam, ezért 3 csajjal voltam a teremben, akikkel annyira nem is szoktam beszélni, és tök jó barátnők. De mégsem az volt, hogy ültem kussban a helyemen, hanem csatlakoztam hozzájuk, és dumáltunk, pletykáltunk.

Na ez a pletyka kérdés érdekes. Elindítottam egy áradatot, hogy két ember az osztályból lefeküdtek egymással. Én is hallottam. És valószínűleg igaz. Csak hogy egy másodperc alatt elterjedt az egész osztályban. Mindegy, nincs bűntudatom.

Szóval csütörtökön nem volt semmi izgi, azon kívül, hogy föcin kitaláltuk a lányokkal, hogy ma elmegyünk a Nemzeti Múzeum lépcsőjéhez, és olyan Gossip girl-ösen fotózkodunk. Jó terv. Csak még ki kell találnom, hogy öltözzek.

A péntekem hosszú, és fárasztó volt.
Reggel Peterrel találkoztam a metrónál. Szokásosan (jól) elvoltunk. Aztán odajött hozzám Anne, meg még két osztálytársam, és Peter meg bunkón tüntetőleg elvonult. Hülye beképzelt B-s. Bezzeg amikor én ott vagyok 5 másik osztálytársával egyedüli D-sként... És nem, ez nem azt jelenti, hogy én ragaszkodó vagyok, és nem veszem észre, ha felesleges vagyok. Csak azt, hogy jófej vagyok. :)
Az első órában matek TZ-t írtunk. Én a kezem miatt diktáltam, durva volt, mert így nagyon gyorsan kellett gondolkodnom. De azért nem lett rossz.
Aztán a másik csoporttal össze voltunk vonva angolon. Emiatt nem ülhettem Chris helyén. :( Az óra nem volt rossz.
Ezek után az osztállyal elmentünk a Sziklakórházba. Ezt amúgy tegnap találtuk ki, gyorsan megszerveztük, hogy ellóghassunk a suliból.

Itt jön a nap mélypontja: a hülye ballagás. Utálom őket. A sajátomon sem akarok részt venni. Nyolcadikban nem is volt nekem.
Végtelen mennyiségű fonnyadt orgona felragasztása a falra, kukákra, padokra, ablakokra, ajtókra, korlátra, agancsokra, stb. Azért, hogy 100 bőgő ember egyszer elcsoszogjon mellette -2-es sebességgel. Király. Az egyetlen jó pont az ünneplőm volt. Beújítottam egy fekete szoknyát, magassarkút, és a húgomtól egy jó kis blúzt. Jól néztem ki.
Egyszer mentünk a folyosón Annenel, és odamentünk Rachelhez. Kijött Peter, és vagy, hogy az utálat miatt, hogy jé ez meg mi a szart keres itt, vagy a ruhám miatt megállt, és bámult. A vicces az, hogy ezután ugyanezt Chris is eljátszotta. Olyan gáz, hogy nem tudom, hogy ennyire utálnak, vagy ennyire jól néztem ki.

A ballagás után Wendyvel rohantunk angolra, negyed órát késtünk, de jó volt, megint kiakasztottuk kicsit a tanárt. Mivel majdnem éhen haltunk, amikor végeztünk angolon, elmentünk kajálni.
Aztán végre hazaértem, megnéztem a királyi esküvőt (vannak tündérmesék:), az új VD-t (na az szomorú. Damon NEM halhat meg...), majd bezuhantam az ágyba.

Szóval a kedvem jó, várom a következő napokat. Csak egy pillanatra fogott el este a kétségbeesés, hogy Christ most 5 napig megint nem látom, és ő boldogan kirándulgat az osztályával, meg megy Critical Massra Rachellel. Aztán rájöttem, hogy én is boldogan fogok kirándulni az osztályommal, és ma meg tök jó lesz Mayjel, Jennel, Annenel, Wendyvel, Dannel.
Most lehet, hogy egy darabig nem leszek az oszt.kir. miatt.