Cili

Itt ülök kint a kertben, a nap csodásan süti a hátam, a szomszéd kislány itt dumál velem, miközben én a macskámat próbálom gyógyítgatni. Ha van valami, ami nélkül nem tudok élni, az Cili. És most beteg... Vagy legalábbis depressziós. Két napja semmit nem evett, és egész nap csak ül, és néz. Ha odébb viszem, akkor sem csinál semmit. Ez leírva semmi, de én komolyan nagyon-nagyon aggódom. Ő egy játékos, életvidám teremtés, aki rengeteg szuperprémium macskakaját zabál... most meg semmi. Csak néz. Tegnap egész éjjel  macskaágyneműt mostam (kézzel!), és a kocsiban próbáltam Cilivel a hasamon aludni. Masszázsoltam, és szeretgettem, mint mindig. Imádom. Nélküle meghalok.
Ma visszük orvoshoz. Apáék is nagyon aggódnak.
Emelett a többi témám: Chris, a fakt, nyelvvizsga, stb. rohadtul eltörpül.
Jobbulást, Cili. <3