There's no me without You...

Furcsa volt ez a nap. Reggel alapból negyven perces késéssel keltem. Csörgött a telóm, meg minden, de végiggondoltam, hogy á, ma úgysem jön Chris, minek keljek fel? Mire a második mondat végére értem, már aludtam. És kicsit később keltem fel. Aztán úgy voltam vele, hogy minek rohanjak, úgyis elkésem tesiről... ami nem túlzottan érdekelt. Lassan ittam a zöldteámat, tévéztem, amikor fel akartam öltözni, semmit nem találtam, de azért valahogy felöltöztem, és tök nyugisan elindultam.
Ötletem sincs, hogy csináltam, de beértem 50-re. Máskor 40-re szoktam az igaz, de akkor is...fogalmam sincs, hogy csináltam.

Tesin lógás volt, mármint jótékony semmittevés, és a nyári munkáról beszélgettünk Dannel, és Mayjel.
2 hét után először volt angol, kiselőadások voltak a zenéből, és az egyik csaj a Punk-rockból, a másik meg az RnBből adott elő. És mutattak számokat. Ez azt jelenti, hogy kb. egész nap az a hülye Hit the road, Jack ment a fejemben -.-
Bioszon Sivatagi Showt néztünk, nagyon vicces. Főleg, amikor az állatok berúgnak xDD
Matek, semmi kül. Magyar... pff, hogy én hogy utálom azt a nőt. Kiosztotta a beszedett szövegértéseket, és 4, 3 lett. Nem akartam reklamálni, tényleg voltak hibáim, de azért ha hivatalosan pontoznánk 5, 4 lenne. Am dirket kb. az egészet Jenről másoltam, mert neki tudtam, hogy 5,5 lesz, és amit nem, azt figyelmetlenségből, vagy azért, hogy ne legyen annyira feltűnő, hogy róla másoltam. A nő persze ezekre csapott le. Na mindegy, már túlléptem ezen.
Francia: az égadta világon semmi értelme nincs Nélküle. Annak idején is (csak) azért választottam, mert tudtam, hogy Ő ezt fogja.

Hazafelé tök jó volt, a szokásos 10 fős társaságunkkal mentünk.
Am Én (egy fiúoszttársam, aki kb az ellentétem. Jókr kitalálta, hogy mi tök ugyanolyanok vagyunk. Csak mert, amikor megsértődünk, ugyanolyan fejet vágunk... na mindegy azóta, Én Ő, és Ő Én vagyok, és ez kifogyhatatlan poénforrás.) kölcsönadta nekem a Halállistát. Tökre tetszik: plüssállatok között játszódik. Van a Halállista, és akinek a neve felkerül rá, azt elviszi egy nagy piros teherautó...